Veelgestelde vragen

 

Bezorging

hoe wordt mijn bestelling bezorgt?

Tijdens het bestelproces kun je uit enkele verzendopties kiezen. Deze hebben we hieronder voor je uitgelegd. - Bezorging door PostNL Wij doen er alles aan om uw pakket binnen 1 werkdag te verzenden. Wanneer u kiest om te laten bezorgen door PostNL rekenen wij €6,95 euro extra. - Afhalen bij JEREUS Wil je de bestelling wanneer het jou uitkomt ophalen bij JEREUS? Kies dan tijdens het bestelproces bij stap 2 voor Ophalen. Deze optie is gratis. Je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling daar voor je klaar ligt.

Hoe lang duurt de bezorging?

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Wij proberen uw bestelling binnen een dag te verzenden.

Retour

Hoe stuur ik mijn bestelling terug?

Natuurlijk kan het voorkomen dat je bestelling toch niet helemaal blijkt te zijn wat je ervan verwacht had. Uiteraard heb je bij JEREUS het recht je bestelling retour te sturen mits deze nieuw en ongebruikt is. Je hebt na aankoop 14 dagen de tijd om je bestelling samen met het bijgeleverde retourformulier terug te sturen. Dit kan naar het volgende adres: JEREUS Meenteweg 108 9626BK Schildwolde

Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terug heb?

Als de retouren in goede staat ontvangen zijn, storten wij binnen een week het aankoopbedrag terug.

Wat als mijn pakket zoek raakt?

Indien het pakket door JEREUS verzonden wordt, ligt het risico bij ons. En indien het pakket retour gestuurd wordt, ligt het risico bij de verzender.

bestelling

Wat als het bestelde artikel na het plaatsen van mijn bestelling niet meer op voorraad is?

Het kan voorkomen dat er op hetzelfde moment meerdere bestellingen van één specifiek artikel geplaatst wordt terwijl er niet mee voldoende voorraad is. Alhoewel de actuele voorraden van onze website met regelmaat ververst worden, kan het zijn dat het door jou bestelde artikel dus uitverkocht blijkt te zijn. Na het in behandeling nemen van je bestelling ontvang je dan zo snel mogelijk een persoonlijk bericht van ons. Wanneer het artikel helaas niet meer leverbaar blijkt te zijn zullen we samen met jou op zoek gaan naar een eventuele geschikte vervanging. Wil je geen vervangend artikel ontvangen? Dan zullen we het aankoopbedrag van het artikel terug op je rekening storten.

Ik wil een artikel bestelen die niet op de website staat?

Mis je een artikel in het assortiment? laat ons dit weten via info@jereus.nl . Wellicht kunnen we het artikel wel voor je bestellen. Vermeld in de email om wat voor artikel het gaat en de plek waar je dit artikel hebt gevonden, bijvoorbeeld een website.

Kan ik eenmalig groot inkopen?

Dat kan, neem even contact op met JEREUS 0623991786